„321 matma!” – czyli czas na interaktywną matematykę najwyższej jakości, która pomoże rozwinąć kluczowe kompetencje matematyczne Twojego dziecka! Nasz program jest skierowany do uczniów klas I-III:
„321 matma!” uwzględnia najnowszą wiedzę psychologiczną, pedagogiczną i dydaktyczną w zakresie rozwoju i edukacji dziecka – treści i zadania w programie są dobrane i skonstruowane w taki sposób, aby rozwijać zainteresowania matematyczne dzieci, umiejętności logicznego myślenia i rozwiązywania problemów oraz doskonalić sprawność rachunkową. Dodatkowo program:
Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia możliwości programu dzięki udostępnionym poniżej lekcjom demo!
"321 matma!" zawiera treści wynikające z analizy możliwości i umiejętności uczniów rozpoczynających naukę w szkole oraz rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30.05.2014 r. Poniżej znajdą Państwo losowo wybrane screeny z lekcji oraz krótki opis zawartości programu dla klasy pierwszej szkoły podstawowej:
Początkowo zawartość programu skupia się na liczbach pierwszej dziesiątki, ich poznaniu, porównywaniu, odkrywaniu zależności pomiędzy nimi oraz prowadzeniu na nich działań dodawania i odejmowania. Pozwala to na zdobycie przez ucznia pełnej świadomości pojęcia liczby naturalnej. Kolejne lekcje rozwijają w uczniach świadomości dziesiątkowego systemu pozycyjnego. Jest to konieczne, aby uczniowie mogli w sposób świadomy rozszerzyć zakres znajomości liczb do 100 oraz wykonywać działania z przekroczeniem progu dziesiątkowego. W programie ukazuje się pewne metody wykonywania takich obliczeń, zachęcając równocześnie uczniów do poszukiwania własnych, najkorzystniejszych dla nich strategii i metod pracy. Szczególną uwagę poświęca się umiejętnościom praktycznym, takim jak świadomość upływu czasu oraz obliczenia pieniężne. Są to umiejętności niezbędne i bezpośrednio przekładające się na codzienne życie dzieci.
\n \n \n \n liczba,\n \n \n \n \n \n dodawanie,\n \n \n \n \n \n odejmowanie,\n \n \n \n \n \n r\xc3\xb3\xc5\xbcnica,\n \n \n \n \n \n suma,\n \n \n \n \n \n liczby,\n \n \n \n \n \n sprawdzanie,\n \n \n \n \n \n podsumowanie,\n \n \n \n \n \n gry,\n \n \n \n \n \n \xc5\x82amig\xc5\x82\xc3\xb3wki,\n \n \n \n \n \n grupa,\n \n \n \n \n \n zesp\xc3\xb3\xc5\x82,\n \n \n \n \n \n wsp\xc3\xb3\xc5\x82praca,\n \n \n \n \n \n pieni\xc4\x85dze,\n \n \n \n \n \n rysowanie,\n \n \n \n \n \n szlaczki,\n \n \n \n \n \n odwzorowywanie,\n \n \n \n \n \n por\xc3\xb3wnywanie,\n \n \n \n \n \n sto,\n \n \n \n \n \n przeliczanie,\n \n \n \n \n \n geometria,\n \n \n \n \n \n kropki,\n \n \n \n \n \n \xc5\x82\xc4\x85czenie,\n \n \n \n \n \n monografia,\n \n \n \n \n \n godzina,\n \n \n \n \n \n cena,\n \n \n \n \n \n czas,\n \n \n \n \n \n zegar,\n \n \n \n \n \n odjemna,\n \n \n \n \n \n odjemnik,\n \n \n \n \n \n zygzaki,\n \n \n \n \n \n zygzaczki,\n \n \n \n \n \n wi\xc4\x99cej,\n \n \n \n \n \n mniej,\n \n \n \n \n \n figura,\n \n \n \n \n \n kwadrat,\n \n \n \n \n \n o\xc5\x9b liczbowa,\n \n \n \n \n \n sk\xc5\x82adniki,\n \n \n \n \n \n o\xc5\x9b,\n \n \n \n \n \n liczbowa,\n \n \n \n \n \n symetria,\n \n \n \n \n \n figury,\n \n \n \n \n \n dziesi\xc4\x85tka,\n \n \n \n \n \n d\xc5\x82ugo\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n dzia\xc5\x82anie,\n \n \n \n \n \n gra,\n \n \n \n \n \n kszta\xc5\x82t,\n \n \n \n \n \n szacowanie,\n \n \n \n \n \n kwota,\n \n \n \n \n \n przestrze\xc5\x84,\n \n \n \n \n \n zakupy,\n \n \n \n \n \n ilo\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n sze\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n siedem,\n \n \n \n \n \n minuta,\n \n \n \n \n \n odcinek,\n \n \n \n \n \n centymetr,\n \n \n \n \n \n up\xc5\x82yw,\n \n \n \n \n \n przedmiot,\n \n \n \n \n \n otoczenie,\n \n \n \n \n \n wi\xc4\x99kszy,\n \n \n \n \n \n mniejszy,\n \n \n \n \n \n dziesi\xc4\x85tki,\n \n \n \n \n \n bry\xc5\x82a,\n \n \n \n \n \n cyfra,\n \n \n \n \n \n system,\n \n \n \n \n \n pr\xc3\xb3g dziesi\xc4\x85tkowy,\n \n \n \n \n \n przekraczanie,\n \n \n \n \n \n analiza,\n \n \n \n \n \n zadanie,\n \n \n \n \n \n osiem,\n \n \n \n \n \n dziewi\xc4\x99\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n pr\xc3\xb3g dziesi\xc4\x99tny,\n \n \n \n \n \n zbiory,\n \n \n \n \n \n grupowanie,\n \n \n \n \n \n jedno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n pomiar,\n \n \n \n \n \n przemienno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n r\xc3\xb3wna si\xc4\x99,\n \n \n \n \n \n doliczanie,\n \n \n \n \n \n ko\xc5\x82o,\n \n \n \n \n \n tr\xc3\xb3jk\xc4\x85t,\n \n \n \n \n \n prostok\xc4\x85t,\n \n \n \n \n \n warto\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n \n \n druga,\n \n \n \n \n linia,\n \n \n \n prosta,\n \n \n \n sekunda,\n \n \n \n odliczanie,\n \n \n \n konkret,\n \n \n \n zbi\xc3\xb3r,\n \n \n \n parzysto\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n liczebniki porz\xc4\x85dkowe,\n \n \n \n konstrukcja,\n \n \n \n dziesi\xc4\x99tny,\n \n \n \n pozycja,\n \n \n \n Sto,\n \n \n \n wydawanie,\n \n \n \n o ile,\n \n \n \n ciastka,\n \n \n \n ciasteczka,\n \n \n \n przedmioty,\n \n \n \n liczebnik,\n \n \n \n porz\xc4\x85dkowy,\n \n \n \n kolejno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n druga dziesi\xc4\x85tka,\n \n \n \n tekst,\n \n \n \n pytanie,\n \n \n \n odpowied\xc5\xba,\n \n \n \n rozwi\xc4\x85zanie,\n \n \n \n banknot,\n \n \n \n moneta,\n \n \n \n elementy,\n \n \n \n kolorowania,\n \n \n \n linijka,\n \n \n \n szeregi,\n \n \n \n r\xc3\xb3\xc5\xbcnicowe,\n \n \n \n o,\n \n \n \n ile,\n \n \n \n zadania,\n \n \n \n parzysta,\n \n \n \n nieparzysta,\n \n \n \n w\xc5\x82asno\xc5\x9bci,\n \n \n \n w\xc5\x82asno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n tyle samo,\n \n \n \n cz\xc4\x99\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n r\xc3\xb3\xc5\xbcnice,\n \n \n \n dok\xc5\x82adanie,\n \n \n \n liczbowy,\n \n \n \n wcze\xc5\x9bniej,\n \n \n \n p\xc3\xb3\xc5\xbaniej,\n \n \n \n reszta,\n \n \n \n wielko\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n powi\xc4\x99kszenie,\n \n \n \n pomniejszenie,\n \n \n \n czworok\xc4\x85t,\n \n \n \n dziesi\xc4\x99\xc4\x87,\n \n \n \n dziesi\xc4\x85tkowy,\n \n \n \n obliczenia,\n \n \n \n zakres,\n \n \n \n sto sprawdzanie,\n \n \n \n dwa,\n \n \n \n trzy,\n \n \n \n banknoty,\n \n \n \n monety,\n \n \n \n cztery,\n \n \n \n pi\xc4\x99\xc4\x87,\n \n \n \n por\xc3\xb3wnanie,\n \n \n \n zale\xc5\xbcno\xc5\x9b\xc4\x87,\n \n \n \n Sze\xc5\x9bcian,\n \n \n \n prostopad\xc5\x82o\xc5\x9bcian,\n \n \n \n sto\xc5\xbcek,\n \n \n \n kula,\n \n \n \n ostros\xc5\x82up,\n \n \n \n walec,\n \n \n \n pr\xc3\xb3g dziesi\xc4\x85tki,\n \n \n \n przekroczenie,\n \n \n \n O\xc5\x9b,\n \n \n \n orientacja przestrzenna,\n \n \n \n kierunki,\n \n \n \n wp\xc3\xb3\xc5\x82 do,\n \n \n \n p\xc3\xb3\xc5\x82,\n \n \n \n konstruowanie,\n \n \n \n jeden,\n \n \n \n zero,\n \n \n \n graf,\n \n \n \n promocja,\n \n \n \n zliczanie,\n \n \n \n sudoku,\n \n \n \n \xc4\x87wiczenia,\n \n \n \n doskonalenie\n \n \n
\n